Kolonie 2015 – ważne informacje

Informacja dla rodziców – kolonie Caritas AW 2015 r.
WYJAZDY I POWROTY poszczególnych turnusów
Miejsce zbiórki i powrotu wszystkich turnusów: parking   przy Torwarze, ul. Czerniakowska
 
Łeba 27.06-10.07.2015
Adres placówki:  Ośrodek Wypoczynkowy „Ania” ul. Kolonijna 4, 84-360 Łeba
Data wyjazdu: 27.06.2015/ sobota /   godz.  8.00
Data powrotu: 10.07.2015 / piątek /  około 18.00
 
Cedzyna 19.07- 0108.2015
Adres placówki:   Hotel „Gromada”  Cedzyna 44b 25-900 Kielce 
Data wyjazdu: 19. 07.2015/ niedziela/   godz.  10.00
Data powrotu: 01.08.2015 / sobota  /  około 16.00
 
Murzasichle k. Zakopanego 11.07- 24.07.2015
Adres placówki: Pensjonat „U Ziomka” ul. Sądelska 90a  Murzasichle
Data wyjazdu: 11.07. 2015 / sobota/   godz.  09.00
Data powrotu: 24.07.2015 / piątek /  około 18.00
 
Murzasichle k. Zakopanego 08.08- 21.08.2015
Adres placówki: Pensjonat „U Ziomka” ul. Sądelska 90a Murzasichle
Data wyjazdu: 08.08. 2015 / sobota/   godz.  09.00
Data powrotu: 21.08.2015 / piątek /  około 18.00
 
Łazy k. Wyszkowa 13.07 – 26.07.2015     
Adres placówki:   Ośrodek Kolonijny SUS
Data wyjazdu: 13.07.2015/ poniedziałek/   godz.  12.00
Data powrotu: 26.07.2015   /  niedziela  /  około 12.00
 
MIKOSZEWO 02-15.08.2015
Adres placówki:   Ośrodek Wypoczynkowy „OSCAR”   ul. Leśna 15, Mikoszewo
Data wyjazdu: 02.08.2015/ niedziela /   godz.  9.00
Data powrotu: 15.08.2015/ sobota/  około 17.00
 
Węgierska Górka 28.07-10.08.2015     
Adres placówki:  Ośrodek JAZ ul. 3 maja 4, 34-350 Węgierska Górka
Data wyjazdu: 28.07. 2015 / wtorek/   godz.  09.00
Data powrotu: 10.08.2015 / poniedziałek /  około 18.00
 
Zwierzyń 30.07-12.08.2015
Adres placówki: Ośrodek Wypoczynkowy UROCZYSKO Zwierzyń 19, 38-623 Uherce Mineralne         
Data wyjazdu: 30.07. 2015 / czwartek/   godz.  09.00
Data powrotu: 12.08.2015 / środa /  około 18.00
 
Informacje dla rodziców:

  1. Prosimy przed podróżą na śniadanie, nie podawać dzieciom produktów mlecznych
  2. Prosimy aby dzieci, które maja chorobę lokomocyjną wzięły odpowiednio wcześniej Aviomarin.

Prowiant na drogę:

  1. Prosimy aby dzieci w prowiancie  do autokaru miały napoje niegazowane (najlepiej woda)
  2. Prosimy o zrobienie kanapek najlepiej z żółtym serem
  3. Prosimy aby w czasie podróży dzieci nie jadły produktów mlecznych, słodyczy zawierających czekoladę, chipsów itp.
  4. Jeśli na kolonie jedzie rodzeństwo prosimy aby każde dziecko miało swój prowiant na drogę.

Przed autokarem:

  1. Leki w podpisanej imieniem i nazwiskiem dziecka torebce oddajemy pielęgniarce na parkingu przed wyjazdem. . Prosimy aby wyposażyć dziecko w wystarczającą na 14 dni ilość leków.

Prosimy o oddanie razem z lekami zaświadczenia od lekarza na co jest dziecko chore, jakie leki przyjmuje i w jakiej dawce. Bez w/w zaświadczenia pielęgniarka nie poda żadnego leku Państwa dziecku. Dzieci z choroba lokomocyjną powinny posiadac AVIOMARIN (1 opakowanie)

  1. Kieszonkowe Prosimy, aby kwota kieszonkowego nie przekraczała 100 zł. Koperty z

kieszonkowym można przekazać pod autokarem opiekunom: prosimy by na kopercie napisać imię i nazwisko dziecka, a także aby kwota była w drobnych nominałach, by móc dzieciom dawać pieniądze codziennie. Organizator kolonii nie ponosi odpowiedzialności za pieniądze dziecka, które nie zostały przekazane kadrze do depozytu

  1. Prosimy, aby dzieci nie zabierały ze sobą  drogich aparatów telefonów komórkowych oraz innych wartościowych rzeczy (np telefon komórkowy, aparat fotograficzny, MP3, Za rzeczy wartościowe będące w  posiadaniu dziecka organizator nie ponosi odpowiedzialności.

 Jeżeli planujecie Państwo dać dziecku na wyjazd telefon komórkowy, prosimy by był podpisany i z ładowarką (PIN do telefonu prosimy zapisać dziecku w notesiku lub nakleić na telefon). Dzieci będą mogły korzystać z telefonu w wyznaczonym czasie.
 Bagaż dziecka:

  • piżama
  • wygodne buty do chodzenia, trzymające kostkę, na grubej podeszwie, sandały i buty sportowe.
  • kurtkę od deszczu lub płaszcz foliowy,
  • koniecznie środki przeciwko komarom i kleszczom w kremie oraz krem z filtrem przeciwsłonecznym,
  • strój kąpielowy,
  • 3 ręczniki,
  • klapki pod prysznic,
  • koniecznie nakrycie na głowę chroniące przed słońcem /czapka lub chustka/,
  • bielizna codzienna minimum 13 kompletów (majtki, skarpetki, bluzy, spodnie, krótkie spodenki, koszulki z krótkim i długim rękawem, piżamę dresy, bluzy),
  • plecak na wycieczki,
  • miś Przytulanka,
  • torebki na odzież używaną,
  • kosmetyki codziennego użytku: szczotka i pasta do zębów, szczotka do włosów, mydło lub płyn do mycia, szampon do włosów (dzieci starsze: dezodorant),
  • leki, które dziecko przyjmuje (AVIOMARIN),
  • odzież i rekwizyty potrzebne do organizowania teatrzyków, bali przebierańców,
  • bidon na napoje.

DODATKOWA INFOMACJA DLA DZIECI WYJEŻDŻAJĄCYCH NA TURNUS MUZYCZNY DO CEDZYNY:
PROSIMY ABY DZIECI ZABRAŁY:

  • INSTRUMENT –przygotowany do podróży i podpisany
  • Pulpit na nuty
  • Zegarek żeby nie spóźniać się na zajęcia muzyczne,
  • Strój galowy na koncert finałowy ( najlepiej biała góra, czarny dół, odpowiednie obuwie)

 ZAPRASZAMY NA KONCERT FINAŁOWY W DNIU 31.07.2015 O GODZ 17.00

Skip to content